Tavaszi hangulat!

Banner zenével!

Utolsó kommentek

Kisfilmekről... (már 6)

2008.05.29. 07:46 | Pjotr - 24orasvetelkedo | 4 komment

Címkék: kisfilmek

Sziasztok,
folyamatban van az általatok készített kisfilmek feltöltése, így mikor kész van egy újabb feltöltés a címben jelezni fogom...

Jelenleg 6 kisfilm már látható:

Jedlik: Gyűrűk ura

 

Pálffy: Üvegtigris

 

 

Szent-Györgyi: Shrek

 

 

 


Kazinczy: Jégkorszak

 



Krúdy: Taxi



Révai: Man In Black

A bejegyzés trackback címe:

https://24orasvetelkedo.blog.hu/api/trackback/id/tr78492851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Edifice · http://www.jaisz.hu 2008.06.03. 19:48:38

Gratula a videókhoz!
Hát úgy őszintén megvallva mindenkinek a sajátja tetszik a legjobban, főleg hogy 2-en csináltuk a csapatból....
A filmben 4 külsős (Zabhegyezős) statiszta szerepel és a videó a legprofibb eszközökkel lett elkészítve :D :D
Nah jó, lehet túl kevesen voltunk....

Ahogy észrevettem, legtöbb embert a Szent-Györgyi csapata szervezett be, gratula!

Amúgy megtudhatnám, hogy a Révaisoknál ki játszotta a szörnyet? :D

Pjotr - 24orasvetelkedo 2008.06.03. 21:00:54

Szia Edifice,
igen, gondoltam én is, hogy a saját film a befutó mindenkinél:-) de ez így van rendjén:-)

Amúgy ha 2 ember készítette, akkor is: elkészítette, és (én mint a fair-play híve) szerintem ez a lényeg!

Gratula hát érte:-)

A szörny-kérdésre meg reméljük megkapod a választ:-P De mért is érdekes ez? (Csak kiváncsi vok:-D)

Üdv: Pjotr

Edifice · http://jaisz.hu 2008.06.04. 08:12:11

Csak kíváncsi vagyok :-D

Hát, amúgy meg hogy erről az egy elmosódott képről jól ismertem-e fel :D

Amúgy csak 6 csapat csinált videót?

Edifice 2008.06.10. 16:50:11

Háhá!
Megvan :D
Tudom, hogy ki an a videón... Jól tippeltem... :D
süti beállítások módosítása